czarter jachtów

Podróż poślubna i czarter jachtów

Po ślubie pojechaliśmy z mężem w tak zwaną podróż poślubną. Nasz wyjazd nie trwał oczywiście miesiąca. Pojechaliśmy do Chorwacji. W sumie od dawna chcieliśmy tam jechać i gdy planowaliśmy podróż zastanawialiśmy się nad Grecją czy Chorwacją właśnie.

Czarter jachtów nie tylko na Mazurach

czarter jachtówJednak ze względów ekonomicznych zwyciężyła Chorwacja. Wynajęliśmy sobie piękny apartament z widokiem na morze. Wszystko wyglądało niezwykle egzotycznie i pięknie. Zapowiadał się niezwykle udany urlop. Mąż przy kolacji powiedział, że ma dla mnie niespodziankę. Byłam niezwykle podekscytowana co też takiego dla mnie kupił. Okazało się jednak, że załatwił czarter jachtów na następny dzień. Oczywiście był to czarter bez patentu, który wcale nie jest tak popularny jak w Polsce. Taki na przykład wynajem jachtów mazury bez patentu to sprawa oczywista. W Chorwacji okazuje się, że taki czarter jachtów motorowych to sprawa niezwykle skomplikowana. Mąż stanął jednak na wysokości zadania i załatwił wszystko tak byśmy mogli w tak romantyczny sposób spędzić trochę czasu. Oboje wręcz uwielbialiśmy pływać motorówkami, żaglówkami a jacht to było przecież nasze marzenie. Nie była to dość tania atrakcja, jednak uważam, że trzeba korzystać z życia ile się tylko da. Przecież gdy za jakiś czas będziemy mieli dzieci to już raczej nie pozwolimy sobie na takie atrakcje. Trzeba więc korzystać póki możemy. Jachtem mieliśmy wypłynąć tuż po śniadaniu i spędzić na nim cały dzień. Oczywiście będziemy jeść na nim kolację i obiad. Nie mogłam się wprost doczekać następnego dnia.

Stwierdziłam, że muszę zrobić jak najwięcej zdjęć, bo bałam się czy rodzina i znajomi uwierzą nam, że właśnie my pływaliśmy sobie w Chorwacji cały dzień luksusowym jachtem. Mąż zamówił tam właśnie obiad i kolacje, które to także miały być dla mnie niespodzianką. Polecam jednak także nasz polski czarter jachtów – www.mazurwind.pl.